Intézze kárbejelentését gyorsan és egyszerűen!​

Az online kárbejelentő felületünk segítségével a biztosítással rendelkező ügyfeleink hívásvárakoztatás és sorban állás nélkül, mindössze néhány perc alatt elindíthatják a káreseményt követő ügyintézést.

Önnek nem kell mást tennie, mint előkészíteni az egyes menüpontokban megnevezett dokumentumokat, kitölteni az adatlapot és követni az utasításokat.

Milyen előnyökkel jár a Colonnade biztosító online kárbejelentő felületének használata?

– Az online kárbejelentő felület a világ bármely pontjáról elérhető internetkapcsolat segítségével.

– Nem kell kimozdulnia, a teljes körű adminisztrációt akár otthonában is elvégezheti.

– Sem hívásvárakoztatás, sem hosszú sorban állás nem vesztegeti az idejét.

0-24: A hét bármely napján, a nap bármelyik időszakában elindíthatja az ügyintézést.

– Az adatok megadása előre megadott formában történik, így a kitöltés folyamata átlátható és egyértelmű.

Ha mégsem kívánja igénybe venni az online kárbejelentő felület előnyeit, a következő elérhetőségeinken állunk rendelkezésére:

Lakás-, baleset- és vagyonbiztosítási kár esetén:

Tel.: +36-1/460-1400

Lakás: lakaskar@colonnade.hu

Baleset: karrendezes@colonnade.hu

Vagyon: vagyonkar@colonnade.hu

Éjjel-nappal hívható ATLASZ Assistance segélyvonalunk (külföldi utazás ideje alatt):

Tel.: +36-1/460-1500

Fax: +36-1/460-1515

Utas: assistance@colonnade.hu

Ügyfélszolgálatunkon személyesen fióktelepünk címén:
Colonnade Insurance S.A. Magyarországi Fióktelepe
1139 Budapest, Váci út 99. (Balance Loft Irodaház, II. emelet)

Nincs még biztosítása?

Gondoskodjon értékeinek biztosítási védelméről,
hozzon felelős döntést és készüljön fel a nem várt eseményekre.
Ismerje meg termékeinket és válasszon széles körű utas-, lakás-, vagyon-, baleset- és betegségbiztosításaink közül!