A Colonnade Biztosító munkatársai az ügyintézési folyamatok során mindvégig szem előtt tartják az Ön érdekeit, és a legnagyobb nyitottsággal, készségesen segítenek Önnek bármelyik biztosítási termékünkről is legyen szó. Ha mégis olyan tapasztalatot szerez, amelyről szeretne visszajelzést adni részünkre, az alábbi panaszbejelentő felületen várjuk üzenetét.
A gördülékenyebb ügymenet érdekében minden esetben szükségünk van az ügyfél személyazonosító alapadataira, illetve a panasszal érintett biztosítással kapcsolatos adatokra (pl. kötvényszám, szerződésszám). Amennyiben ügyfeleink meghatalmazott útján kívánnak eljárni, úgy a meghatalmazásnak meg kell felelnie a Polgári Törvénykönyv meghatalmazásra vonatkozó rendelkezéseknek.
Ügyfeleink a Colonnade Insurance S.A. Magyarországi Fióktelepe által alkalmazni javasolt meghatalmazás-mintát honlapunkról letölthetik, illetve ahhoz nyomtatott formában Ügyfélszolgálatainkon hozzáférhetnek.
Ügyfeleink a Colonnade Insurance S.A. Magyarországi Fióktelepe termékeivel, szolgáltatásaival, a Colonnade Insurance S.A. Magyarországi Fióktelepe eljárásával, a kiszolgálás módjával, ügyintézőink magatartásával és bármely a Colonnade Insurance S.A. Magyarországi Fióktelepe tevékenységével vagy mulasztásával kapcsolatos észrevételeiket, panaszaikat a következők szerint nyújthatják be:
Személyesen ügyfélszolgálatunkon:
Colonnade Insurance S.A. Magyarországi Fióktelepe
1139 Budapest, Váci út 99. Balance Loft Irodaház , 2. Emelet.
Hétfő-Csütörtök: 8:30 – 17:00
Péntek: 8:00 – 15:00
Telefonon:
Tel: +36 1 460 1400 vagy + 36 1 801 0801
Hétfő: 8:30 – 20:00
Kedd-Csütörtök: 8:30 – 17:00
Péntek: 8:30 – 15:00
Faxon:
+36 1 460 1499
Írásban:
E-mailben: panasz@colonnade.hu
Interneten: www.colonnade.hu/panaszbejelentés
Levélben: 1426 Budapest, Pf. 153.