CSATLAKOZZ HOZZÁNK!


AMIT KÍNÁLUNK

  • Stabil, nemzetközi hátterű vállalat
  • Széleskörű, versenyképes juttatási csomag
  • Home office munkavégzés a hét egy részében
  • Szakmai tréningek, nyelvtanulás támogatása
  • Nyitott, barátságos munkahelyi légkör, ahol egy jó hangulatú csapat tagja lehetsz
  • Céges rendezvények, csapatépítők
  • A cég által szervezett önkéntes tevékenységben való részvétel
  • Család- és kutyabarát munkahely
  • Modern irodaház: sportolási és egyéb rekreációs lehetőségekkel


A COLONNADE VÍZIÓJA

Hiszünk a tisztességben és őszinteségben, mely üzletünk és kapcsolataink alapját képezi!
Transzparens termékeket és kárrendezést nyújtunk, melyek megfelelnek a változó világ kihívásainak!

A Colonnade Biztosító struktúrájáról és értékeiről bővebben  ITT olvashatsz.


Aktuális állásajánlataink:

Cégünkhöz Állománykezelő kollégát keresünk.

Alapvető elvárásaink:

  • Felsőfokú végzettség,
  • magabiztos angol nyelvtudás,
  • önálló és csapatmunkára való képesség,
  • pontos munkavégzés,
  • kiváló kommunikációs, kapcsolatteremtő készség,
  • eredményorientáltság,
  • ügyfélorientált, etikus értékrend,
  • felhasználói szintű számítógépes ismeret (Office, beleértve az Excel magabiztos ismeretét),
  • ügyfélkapcsolati, illetve összetettebb adminisztratív területen szerzett tapasztalat előnyt jelent.

Kulcsfeladatok:

  • Biztosítási szerződések kezelése, rendszerekbe történő rögzítése,
  • kapcsolattartás ügyfelekkel, partnerekkel,
  • egyszerűsített biztosítási termékek ajánlatainak előkészítése, követése,
  • társosztályokkal való aktív együttműködés,
  • ügyfélközpontúság és magas szakmai minőség képviselete valamennyi interakció során,
  • állománykezelési folyamatok minőségének és hatékonyságának biztosítása,
  • aktív részvétel a vállalati célok és előírások teljesítésének támogatásában.

A teljes álláshirdetést itt tekintheti meg: 


Állománykezelő

Letöltés


Ha Ön szívesen csatlakozna hozzánk és megfelel a feltételeknek, kérjük, küldje el önéletrajzát az alábbi címre: karrier@colonnade.hu

Cégünkhöz Online kampánymenedzser kollégát keresünk.


Alapvető elvárásaink:

  • Felsőfokú végzettség (BSc, MSc) – elsősorban marketing szakirányon
  • 3-5 év online marketing területén szerzett releváns szakmai tapasztalat
  • Online média platformok naprakész ismerete, kezelése (Google, Meta, Instagram, LinkedIn, Youtube, TikTok)
  • GA4, Search Consol, GTM ismerete és kezelése
  • Adatvezérelt, analitikus gondolkodás és készség
  • MS Office programok felhasználói szintű ismerete
  • AI eszközök ismerete és használata 
  • Erős projektmenedzsment szemlélet, csapatmunka, proaktív gondolkodásmód
  • Jó szervező- és kommunikációs készség
  • Magabiztos, önálló munkavégzés, döntésképesség
  • Középfokú angol nyelvtudás

Előnyt jelent továbbá:

  • Ügynökségi tapasztalat
  • Grafikai program(ok) felhasználói szintű ismerete
  • SEO tapasztalat
  • Omnichannel szemlélet

Kulcsfeladatok:

  • PPC kampányok tervezése, kezelése, optimalizálása (Google Ads, Meta, Microsoft)
  • Együttműködés a Colonnade regionális PPC specialistájával, nemzetközi projektekben való részvétel
  • Riportok, elemzések készítése (Google Analytics ismerete)
  • Hírlevél menedzsment (adatbázis kezelés, célcsoport szegmentálás, edm készítés, küldés) együttműködés a marketing csapattal
  • Online értékesítési kampányok és akciótervek kidolgozása és végrehajtása
  • Online értékesítéstámogató eszközök tesztelése, használata
  • Online trendek naprakész ismerete, alkalmazása, folyamatos kutatása
  • Külső partnerekkel, társosztályokkal való kapcsolattartás



A teljes álláshirdetést itt tekintheti meg: 

ONLINE KAMPÁNY KOORDINÁTOR

Letöltés


Ha Ön szívesen csatlakozna hozzánk és megfelel a feltételeknek, kérjük, küldje el önéletrajzát az alábbi címre: karrier@colonnade.hu

Cégünkhöz Területi értékesítő kollégát keresünk.

Olyan kollégát keresünk, aki nem csak célorientált és jó kommunikációs készségekkel rendelkezik, de az országon belül is szívesen utazik saját autójával, hogy GAP biztosítási termékeinket megismertesse és értékesítését támogassa partnercégeink munkatársainak körében. 

Alapvető elvárásaink:

A következők szükségesek a pozíció sikeres betöltéséhez:

  • utazási hajlandóság az országon belül,
  • B kategóriás jogosítvány és saját gépjármű, 
  • ügyfélorientált, etikus értékrend, 
  • kiváló kommunikációs és kapcsolatteremtő készség, 
  • önálló munkaszervezésre, munkavégzésre való képesség, 
  • csapatmunkára való képesség, 
  • elhivatottság az intenzív munkavégzés iránt, 
  • felhasználói szintű számítógépes ismeret, 
  • legalább középfokú végzettség, 
  • értékesítési tapasztalat és lakossági biztosítási termékek értékesítési ismerete előny. 

Kulcsfeladatok:

  • gépjármű-kereskedések megismerése, látogatása, folyamatos kapcsolattartás, értékesítés támogatása,
  • értékesítési stratégia végrehajtása,
  • piac folyamatos figyelemmel kísérése,
  • értékesítési tervszámok elérésének támogatása,
  • adminisztrációs feladatok végrehajtása,
  • együttműködés a társosztályokkal egyénileg és csapatban, 
  • értékesítési jelentések készítése a közvetlen felettes részére, 
  • az értékesítéshez és termék-promócióhoz kapcsolódó egyéb feladatok elvégzése, 
  • rendszeres belföldi utazások/látogatások a partnereknél (csak belföld)


AMIT KÍNÁLUNK

  • Munkaviszonyt teljes munkaidővel,
  • alapbérből és értékesítési jutalomból álló juttatási csomagot Cafeteriával, 
  • hozzájárulást a saját gépjárművel történő munkavégzés költségeihez, valamint további munkavállalói lehetőségeket, 
  • nagyfokú önállóságot, 
  • folyamatos szakmai fejlődési lehetőséget.


JUTTATÁSOK

  • Laptop
  • Mobiltelefon
  • Cafeteria
  • Szakmai tréningek
  • Nyelvtanulás támogatása

A teljes álláshirdetést itt tekintheti meg: 

TERÜLETI ÉRTÉKESÍTŐ

Letöltés


Ha Ön szívesen csatlakozna hozzánk és megfelel a feltételeknek, kérjük, küldje el önéletrajzát az alábbi címre: karrier@colonnade.hu

Arany fokozatú Felelős Foglalkoztatók vagyunk

Az Országos Foglalkoztatási Közhasznú Nonprofit Kft. (OFA) 2022-ben meghirdetett „Év Felelős Foglalkoztatója” pályázatán elnyertük az Aranyfokozatú Felelős Foglalkoztató minősítést.

Az arany minősítést többek között olyan dimenziók mentén tett kezdeményezések, és kiemelkedő eredmények alapján ítélték oda, mint a bérezés, munkahelyi közösségi és társadalmi jólét támogatása, külső és belső tréningek, munkakörnyezet fejlesztése, rugalmasság a foglalkoztatásban, fizikai- és mentális egészségi állapot megőrzése. A díjról és a minősítés részleteiről bővebben itt olvashatsz.

HOL VAGYUNK?

Mindennapjainkat a H2O irodaházban töltjük, amely a Váci út és a Dózsa György út találkozásánál fekszik, így tömegközlekedéssel és autóval egyaránt könnyen megközelíthető munkatársaink és ügyfeleink számára. A modern épületet 2023-ban választottuk magyarországi székhelyünknek.

Az új irodánk rugalmas térkialakítása és kitűnően megtervezett funkciói támogatják működésünket és azt a törekvést, hogy egy jól működő csapatot építsünk.